Dziewczynka w długiej spódnicy

Dla mnie długa spódnica i dziewczynka wzajemnie się wykluczają. Nie wyobrażam sobie mojej Marysi na placu zabaw w długiej spódnicy. Albo spódnica byłaby w strzępach albo Marysia... Od jakiegoś czasu Marysia wierciła mi dziurę w brzuchu by taką jej kupić. Mnie nie trzeba takich rzeczy powtarzać i kupiłam dla Marysi dwie długie spódnice, obie jesienne, obie Bobo Choses (jedną właściwie odkupiłam). Marysia oczywiście nie zakłada ich na plac zabaw czy do szkoły, ale spacery czy po prostu domowe pielesze są idealnymi okazjami by poczuć się przez chwilę jak Mama. Okazało się bowiem, że moje ukochane dziecię marzy o tym by nosić długie spódnice, bo ja je często noszę...





Spódnica: Bobo Choses AW16, bluzka: Mini Rodini, kamizelka: Louise Misha SS16, kalosze: Bisgaard, parasolka: trudno powiedzieć:)

Udostępnij post:

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Dziękuję za pozostawiony ślad!

Copyright 2014 Gęsiego.
Designed by OddThemes