Lato Marysi

Jakiś czas temu na Ładne Bebe znów gościła Marysia. Małgosia napisała do mnie z pytaniem, czy mogę przesłać jej zdjęcia z naszych wakacji, które umieściłam tutaj, gdyż chciałaby je wykorzystać do wpisu z letnią ubieranką. Już nie raz widziałam takie ubieranki na Ładne Bebe i oczywiście się zgodziłam by zdjęcia Marysi ukazały się wśród letnich kadrów innych dzieciaków. Jakież było moje zdziwienie, gdy przyszedł dzień publikacji i okazało się, że cały wpis jest tylko o marysinych wakacyjnych strojach:))) I jeszcze tak pięknie wszystko jest opisane! Cudowna pamiątka!
Zachęcam do lektury! (TUTAJ)


PS. Od kiedy wróciłam do pracy coś mi nie po drodze z blogowaniem. Na IG jednak częściej zaglądam. Ale i tak zdjęć jakoś o wiele mniej robię. Mam nadzieję, że to się zmieni teraz, gdyż niedługo (z kilkudniowym opóźnieniem spowodowanym przebrzydłą anginą) zaczynamy urlop! Mój w tym roku jest bardzo długi (do 5 września:).

Udostępnij post:

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Dziękuję za pozostawiony ślad!

Copyright 2014 Gęsiego.
Designed by OddThemes