Filiżanka

Jestem wielką fanką grafik Fiony Hewitt, które zdobią różne przedmioty codziennego użytku (od porcelany po pościel). Nie są to wzory dla każdego, dla większości będzie to kicz nie do przyjęcia. Dla mnie, jednej z jej wielu zagorzałych fanek, są po prostu boskie! Takie, które nie dają spać po nocach.

Koleżanka podesłała mi link do jednego portalu zakupowego i tam znalazłam ją - filiżankę. Z ulubionym motywem jelonka.
Kupiłam bez wahania. Nie sprawdzałam nawet wymiarów. Jak tylko odpakowałam, uśmiechnęłam się do siebie. Filiżanka jest idealna na espresso, a ja przecież... nie piję kawy! Ale jestem pewna, że nawet gdybym zadała sobie trud sprawdzenia jej wymiarów, i tak bym ją nabyła. Postawię na półce i po prostu będę sobie na nią zerkać. Albo popijać miniaturową herbatkę:)))

Udostępnij post:

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Dziękuję za pozostawiony ślad!

Copyright 2014 Gęsiego.
Designed by OddThemes