Nowy, ulubiony

Kilka miesięcy temu zamieściłam na blogu portret Marysi, który od razu stał się moim ulubionym zdjęciem przedstawiającym moją starszą córkę. Napisałam wtedy coś o tym, że każdy kolejny portret Marysi podoba mi się bardziej od poprzedniego. I chyba zapeszyłam... Bo każdy następny już mi się tak nie podobał jak tamten (o TEN).

Ale nie zrażałam się, robiłam dalej zdjęcia. Aż w końcu w ubiegłym tygodniu powstał następny równie ulubiony. Marysia ma na nim takie spojrzenie, że nie mogę od niego oderwać oczu. Wygląda na nim dość poważnie i jak porównuję obydwa portrety, to widzę jak bardzo Marysia się zmieniła. A przecież minęło dopiero parę miesięcy!


Marysia ma na sobie cudną sukienkę polskiej produkcji (made-to-order) Poncho dress - Fouremki (SS16 - TUTAJ).

Udostępnij post:

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Dziękuję za pozostawiony ślad!

Copyright 2014 Gęsiego.
Designed by OddThemes