Ulubione # 29


1. [*] LINK,
2. Dopiero pod koniec lutego trafi do sklepów nowa kolekcja Louise Misha, a ja z tęsknoty przeglądam pare zdjęć ją zapowiadajacych, a także zdjęcia kolejnych kolekcji LINK,
3. J.w.:) LINK,
4. J.w.:) LINK,
5. Słoooodkie!  LINK,
6. To lubię. LINK,
7. Chyba nie miałabym śmiałosci by pokroić tak piekny tort LINK,
8. Patrz pkt 2:) LINK,
9. Moje ulubione jelonki Wu&Wu LINK,
10. Takie "drzewko" mi się marzy (bo takiej porcelany już trochę uzbierałam:))) LINK,
11. Mój wzrok przyciągnęła... smuga światła LINK,
12. Takie proste, a takie piękne LINK.

Cotygodniowe ulubione. Czasem bez komentarza, czasem z (ale z linkiem zawsze - jeśli autor fotki ma stronę www, to link jest do tej strony).

Udostępnij post:

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Dziękuję za pozostawiony ślad!

Copyright 2014 Gęsiego.
Designed by OddThemes