Tapety Rice dla Eijffinger

Mamy w domu taki kawałek ściany, z drzwiami do dużego pokoju (a raczej dziurą na drzwi, bo drzwi nie ma i raczej nie będzie). Od kiedy zamieszkaliśmy spowrotem po remoncie, zastanawiałam się co z tą ścianą uczynić. Nic mi do niej nie pasowało. Ani żadne ozdoby czy ramki ze zdjęciami, nic! Wisiała srebrna głowa jelenia (sztuczna oczywiście) i była tam taka samotna, a pomysłów na zagospodarowanie tej ściany nie miałam.
Aż przyszedł dzień, gdy dowiedziałam się o kolekcji tapet zaprojektowanych przez Rice.dk dla Eijffinger. Od razu wiedziałam, że na to czekałam i która tapeta powinna tam się znaleźć. Od pomysłu do realizacji nie minęło dużo czasu (bardzo pomocny okazał się sklep, który kiedyś sprowadził dla mnie tapetę Eijffinger - TEN).
Tapeta już położona, zdjęć na razie nie wklejam, bo czekam na jakiś słoneczny dzień by ją dobrze pokazać (na IG zamieściłam jedną fotkę).
A póki co, wklejam parę zdjęć katalogowych. Uwaga! Same cuda! (więcej TUTAJ)








Udostępnij post:

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Dziękuję za pozostawiony ślad!

Copyright 2014 Gęsiego.
Designed by OddThemes