Liberty London - artykuły papiernicze

Dobrze pamiętam pierwszy zakupiony artykuł Liberty of London. Był to niewielki kawałek tkaniny z samochodzikami. Wtedy jeszcze nie wiedziałam cóż to za marka i dlaczego cena znacząco odbiega od cen innych tkanin. Byłam w pierwszej ciąży, nie znałam chyba jeszcze płci dziecka, nie potrafiłam jeszcze szyć, ale piękno tkanin tak mnie zauroczyło, że musiałam je mieć.
Minęło parę lat, a ja nadal jestem oczarowana produktami Liberty of London. Już nie tylko tkaninami. Ostatnio udało mi się upolować w TK-Maxxie artykuły papiernicze: dwa zestawy zeszytów i zestaw karteczek. Każdy zakup innego dnia (ba! Nawet innego miesiąca!). Teraz tylko muszę znaleźć odpowiednie zastosowanie dla pięknych zeszytów. Aż się proszą by je czymś ładnym zapełnić!






Udostępnij post:

2 komentarze:

Dziękuję za pozostawiony ślad!

Copyright 2014 Gęsiego.
Designed by OddThemes