Ulubione # 24


  1. Pamiętam jak dziś jak biłam się dzielnie w ubiegłym roku o zestaw bombek-reflektorków w cukierkowych kolorach na Allegro - były z czasów PRL, nowych nie chcę i na razie zostałam z niczym LINK
  2. Mam słabość do tapet, obecnie jestem tuż przed negocjacjami z drugą połową dotyczącymi wytapetowania dwóch ścian w liwingrumie:) LINK
  3. Jakoś tak wiosennie ostatnio - co za grudzień! LINK
  4. Folk lubię w każdej postaci, nowoczesnej również LINK
  5. Każdy kto miał choć jedną parę butów tej marki, bez problemu wyłowi w tłumie inne:))) uwielbiam! (choć już nie noszę...) LINK
  6. Dziś darmowa dostawa na portalu Society6 - dlaczego tej grafiki tam nie ma? Buuuu LINK
  7. Do zapamiętania, bo niedługo czeka nas zadanie adwentowe przygotowania ozdób choinkowych LINK
  8. Nie mam biurka, ale namiętnie zbieram długopisy, ołówki i inne ładne biurowe gadżety - podobne jak na załączonym obrazku LINK
  9. Piękna grafika LINK
  10. Ta również LINK
  11. Moją uwagę przyciągnął kalendarz Riffle Paper, ale potem dostrzegłam kota! LINK
  12. Jak zacznę w końcu szyć sukienki dla siebie, to takie wzory będą na tapecie LINK


Cotygodniowe ulubione. Czasem bez komentarza, czasem z (ale z linkiem zawsze - jeśli autor fotki ma stronę www, to link jest do tej strony).

Udostępnij post:

1 komentarze:

  1. Życzę Waszej Rodzinie w nadchodzące Święta Boźego Narodzenia:zdrowia,nowych ciekawych pomysłów na Twoim blogu,radości i powodzenia w życiowych sprawach.

    P.S.Jak zawsze będę czekać na Twoje"Ulubione"..:-)

    Pozdrawiam Ciebie serdecznie,
    Oksana.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony ślad!

Copyright 2014 Gęsiego.
Designed by OddThemes