Ulubione # 23


Dziś garść inspiracji dla tkaninoholików. Przez pewien czas, gdy nie szyłam, jakoś nie mogłam zbyt często oglądać tych cudeniek (to chyba taki mechanizm obronny;). Ostatnio znów chłonę inspiracje tonami!
  1. To jest quilt, który od razu zwrócił moją uwagę przy przeglądaniu hashtagów #quiltcon i #quiltconentry. Mam nadzieję, że zakwalifikuje się na wystawę! LINK
  2. Do tej pory kolekcje tej projektantki były najmniej ulubionymi ze wszystkich C&S wzorów, ale ta kolekcja to zmienia LINK
  3. Cieszę się, że dzięki Craft Fabric mogę kupić tkaniny Dashwood Studio (w amerykańskich sklepach jest ich jak na lekarstwo), ich wzory są ładne i proste, kolory takie "moje" LINK
  4. To jest kolekcja, na którą niejedna z nas nie może się doczekać. Szkoda, że tak wcześnie ją zaanonsowali, bo czekanie jest najgorsze... LINK
  5. Lubię ten quilt Maureen LINK
  6. Nawet brzegi fabryczne C&S są niezwykłe! A ta torba to mistrzostwo świata! LINK
  7. Ta rozetka woła do mnie "skopiuj mnie! skopiuj mnie!" LINK
  8. Monthly gatherings by Anna Maria Horner - uwielbiam! LINK
  9. Nie jestem fanką takich robótek w wersji tradycyjnej, ale z nowoczesnymi tkaninami od razu wyglądają inaczej! (tylko to tyleeee pracy!) LINK
  10. Piękna kolekcja, wprawdzie nie związana wprost z tkaninami, ale nie mogłam się powstrzymać... LINK
  11. I znów C&S, prosty quilt na obłędnej kanapie, i jeszcze te chmurki... ehhh.... LINK
  12. Coś, co lubię najbardziej: blok uszyty przez zdolną osobę w oszałamiającej i zaskakującej kolorystyce z mojego wzoru:) LINK

Cotygodniowe ulubione. Czasem bez komentarza, czasem z (ale z linkiem zawsze - jeśli autor fotki ma stronę www, to link jest do tej strony).

Udostępnij post:

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Dziękuję za pozostawiony ślad!

Copyright 2014 Gęsiego.
Designed by OddThemes