Ulubione # 21


  1. Ostatnio moje upodobania często wędrują w stronę granatowego LINK
  2. I Donny Wilson tak w ogólności LINK
  3. Za to lubię IG: ktoś polubi moje zdjęcie, wchodzę na jego profil by się rozejrzeć, a tam takie cuda LINK
  4. Fajna kicia, i taki miły dla oka kolorek LINK
  5. Tyle kolorów, a całość taka spójna i ładna (a do tego dla chłopca!) LINK
  6. Jak zobaczyłam tę łazienkę to umarłam! Z zazdrości, takiej pozytywnej oczywiście, ale jednak zazdrości LINK
  7. Genialny plakat! Muszę kupić taki dla Marysi, no mu-szę! (nie ma za bardzo miejsca na jego powieszenie, ale coś wykombinuję, no mu-szę!) LINK
  8. Ach... gdyby tylko niebo było różowe jak leci z niego deszcz... LINK
  9. Czy ja lajkuję wszystkie kotki??! LINK
  10. Marysia chyba zaczyna lubić łabędzie, czas pokaże, czy na dłużej i czy będę mogła już zbierać np. takie przedmioty LINK
  11. Dlaczego Anulka tak szybko rośnie i jeszcze nic jej nie uszyłam, ja się pytam dlaczego? LINK
  12. Różowy! (taka myśl na dziś, jutro, pojutrze...:) LINK



Cotygodniowe ulubione. Czasem bez komentarza, czasem z (ale z linkiem zawsze - jeśli autor fotki ma stronę www, to link jest do tej strony).

Udostępnij post:

2 komentarze:

  1. Dziękuję za "Ulubione".
    Zawsze czekam i czytam jak tygodniowy, ulubiony magazyn...:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo miło mi to czytać! Zaczęłam je gromadzić dla siebie i nie podejrzewałam, że będzie jeszcze ktoś komu się spodobają moje znaleziska:)

      Usuń

Dziękuję za pozostawiony ślad!

Copyright 2014 Gęsiego.
Designed by OddThemes