Ulubione # 18


Wcześniej niż zwykle (zapewne pod wpływem ponurej pogody, która coraz częściej ostatnio panuje) myślę o Świętach. I o rzeczach, które będę mogła przygotować. Przebieram w duchu nóżkami na samą myśl o świątecznych przygotowaniach razem z Marysią, bo za rok pewnie już nie będę miała na to tyle czasu.
  1. Motyw mało świąteczny, ale kolorki takie fajne. Kusi by spróbować samemu linorytu albo innych podobnych technik LINK
  2. A może pokusić się o haft? LINK
  3. Rok temu kupiłam piękny stojak na choinkę (metalowy, czerwony) i już nie muszę myśleć o spódnicy dla choinki, ale i tak bardzo mnie kusi jej przygotowanie (mam tak każdego roku o tej porze:D) LINK
  4. Też mało świątecznie, ale rysunki Carolyn Gavin chyba nigdy mi się nie znudzą. Cieszę się, że jest na IG i mogę być na bieżąco LINK
  5. Urzekło mnie to zdjęcie LINK
  6. Rzadko szyję z samych tkanin jednobarwnych, ale niezmiennie takie prace robią na mnie duże wrażenie. Dawka koloru wywołująca uśmiech. LINK
  7. Szydełkowe cudo! LINK
  8. I jeszcze jedno LINK
  9. Znaczek z łabędziem raz poproszę! LINK
  10. Zawsze z lekką zazdrością spoglądam na prace ludzi, którym się chce odmienić swoją małą rzeczywistość. Ja potrafię to robić, ale nie wykorzystuję tego w pełni. Shame on me! LINK
  11. Niby znów mało świątecznie, ale w mojej ulubionej kolorystyce bożonarodzeniowej LINK
  12. Ten blok przypomina mi jak wyglądał kiedyś pokój Marysi, aż zatęskniłam LINK
Cotygodniowe ulubione. Czasem bez komentarza, czasem z (ale z linkiem zawsze - jeśli autor fotki ma stronę www, to link jest do tej strony).

Udostępnij post:

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Dziękuję za pozostawiony ślad!

Copyright 2014 Gęsiego.
Designed by OddThemes