Ulubione # 15


  1. Chcę takie papcie! LINK
  2. To też ląduje na liście "chcę koniecznie zrobić już, teraz, ale nie wiem jeszcze kiedy":) LINK
  3. Kolejna inspiracja do DIY z liści LINK
  4. I jeszcze jedna LINK
  5. Polubiłam tę fotę od razu, pewnie dlatego, że mam podobną podłogę:))) LINK
  6. Kolejna osoba, której prawie każde zdjęcie mi się podoba i chciałabym mieć wszystko co na zdjęciu (poza dzieckiem oczywiście:) LINK
  7. Boskie zdjęcie! LINK
  8. Te kolory, krasnal i gwiazdeczki, ehhh... LINK
  9. Nie wpadłabym na to, celne spostrzeżenie:) LINK
  10. Pora rozejrzeć się za jakimś fajnym kalendarzem. Ten z zeszłego roku, ale mam nadzieję, że będzie również wersja na 2016 LINK
  11. A ten idealny dla Maryśki LINK
  12. Uwielbiam takie kartki, mam już odpowiedni zbiór podobnych, ale jeszcze nie wiszą. Nie wiem na co czekam:) LINK

Cotygodniowe ulubione. Czasem bez komentarza, czasem z (ale z linkiem zawsze - jeśli autor fotki ma stronę www, to link jest do tej strony).

To już drugi wpis z Ulubionymi w tym tygodniu, ale odkryłam, że jestem od jeden tydzień "do tyłu"...

Udostępnij post:

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Dziękuję za pozostawiony ślad!

Copyright 2014 Gęsiego.
Designed by OddThemes