Ulubione # 14


  1. I znów zdjęcie Joanny w kolorze. Niezmiennie podobają mi się jej kadry:) LINK
  2. Fajne kolory, fajne wnętrze. LINK
  3. Uwielbiam piękne kartki, a jeśli do tego są vintage, to przepadłam... LINK
  4. Nie ma nic fajniejszego niż czapy dziergane przez rękodzielnika. Ja zamówiłam już nasze, a Ty? LINK
  5. Piękny kadr, po prostu LINK
  6. Ten dekolt! LINK
  7. Genialna stylizacja:) LINK
  8. Paleta barw, którą operują projektanci Cotton&Steel jest taka "moja", a kotki do tego to już pełnia szczęścia! (w sam raz na lap quilt do dużego pokoju - pogodzi moje upodobania kolorystyczne i marysiną miłość do kotków) LINK
  9. Takich rzeczy nie robiłyśmy jeszcze z liśćmi. Trzeba to nadrobić LINK
  10. Marysi pewnie nie spodobała by się ta sukienka (jest "zbyt szara"), ale ja szaleję na jej punkcie, wirtualnie LINK
  11. Wzór o niepowtarzalnym klimacie. Lekko vintage LINK
  12. Od dawna marzy mi się paprotka, ale nie możemy jej mieć ze względu na układ pomieszczeń, takie życie:/ LINK

Cotygodniowe ulubione. Czasem bez komentarza, czasem z (ale z linkiem zawsze - jeśli autor fotki ma stronę www, to link jest do tej strony).

Udostępnij post:

2 komentarze:

  1. Dziękuję po raz kolejny za wyróżnienie :) I po raz kolejny korzystam z Twoich odkryć. Są świetne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co! Są bajeczne, jak tu o nich nie pisać?
      Cieszę się, że moje znaleziska są przydatne:)

      Usuń

Dziękuję za pozostawiony ślad!

Copyright 2014 Gęsiego.
Designed by OddThemes