Ulubione # 11



  1. W teorii już wiem jak technicznie zrobić takie zdjęcie (z pięknym rozbłyskiem). W praktyce jeszcze nie próbowałam (chyba podświadomie wiem, że nie wyjdzie). Te zdjęcie jest autorstwa Joanny w kolorze - cudo! LINK
  2. Zapierające dech w piersiach makro. Autorka to też Joanna w kolorze LINK
  3. No niech mi ktoś zrobi taką fryzurę! LINK
  4. Fajne nie tylko w lecie LINK
  5. Zakochałam się w tym swetrze od pierwszego wejrzenia, ale Marysię gryzł i musiałam oddać buuuu LINK
  6. Cudne, po prostu LINK
  7. j.w. LINK
  8. Fajne miśki / miski:) LINK
  9. W pierwszej chwili dałam się nabrać:D LINK
  10. Sentyment do talerzy wyniosłam z rodzinnego domu. Koniecznie muszę jakiś pomalować LINK
  11. To o mnie? :) LINK
  12. Cały czas się zastanawiam, czy kupić Marysi taki lakier do paznokci (zmywany wodą) LINK

Cotygodniowe ulubione. Czasem bez komentarza, czasem z (ale z linkiem zawsze - jeśli autor fotki ma stronę www, to link jest do tej strony).

Udostępnij post:

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Dziękuję za pozostawiony ślad!

Copyright 2014 Gęsiego.
Designed by OddThemes