Święta we wrześniu

Czy można we wrześniu poczuć klimat Świąt Bożego Narodzenia? Oczywiście, że tak. Wystarczy zaprosić sympatyczną ekipę czasopisma wnętrzarskiego Moje Mieszkanie, która przygotowuje materiał do świątecznego wydania, a po skończonej sesji zostawić zapalone lampki, przykryć się ciepłym kocem i usiąść z filiżanką herbaty na kanapie. Nastrój świąteczny chyba każdemu by się udzielił. Zrobiło się świątecznie do tego stopnia, że na drugi dzień jak ściągałam ozdoby choinkowe, naszła mnie kilku sekundowa nostalgia i żal, że wyciągnę je dopiero za rok. Wróć! Za rok? Przecież Święta są za cztery miesiące:))) Ko-me-dia! Nawet starsza córka dała się nabrać i jak wróciła ze szkoły do domu, to myślała, że pod choinką leży prawdziwy prezent (chciała go rozpakować by przekonać się dla kogo jest...).
Efekty sesji już niedługo będzie można podziwiać (w listopadzie), a tymczasem jedno zdjęcie zza kulis (plus parę dodatkowych z następnego dnia). Nowy stary fotel zyskał dodatkowy świąteczny pokrowiec. Pokrowiec jest ściągany, więc łatwo można go wyprać, zmienić na inny (już myślę o uszyciu kolejnego!). Nowy wygląd przypadł do gustu również kotce.
Tym, którzy mają jakieś obawy przed zaproszeniem do siebie Mojego mieszkania, chciałabym podpowiedzieć, że nie ma się czego bać. Ekipa (w naszym przypadku Maryna i Marcin) jest świetna, profesjonalna, ale wyluzowana, pomocna (nawet w takich sprawach jak lulanie dzidzi:) i dzień "na planie" - mimo wielu wrażeń - mija szybko. A zmęczenie "po" szybko ustępuje.




Udostępnij post:

6 komentarze:

  1. Bomba! święta we wrześniu :) Kicia wyszła bosko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja i kicia jesteśmy na ścieżce wojennej:))) długa historia (w skrócie: zniszczyła mi tyle rzeczy...)

      Usuń
  2. Znalazłam Twojego bloga niedawno, i wprost zakochałam się we wnętrzach! Są niesamowite, inne niż wszystkie, po prostu wspaniałe!:) Super będzie je obejrzeć w MM, w dodatku w świątecznej odsłonie:) Gratuluję i czekam z niecierpliwością na efekty sesji:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest mi niezmiernie miło przeczytać takie ciepłe słowa - dziękuję! I zapraszam jak najczęściej:)

      Usuń
  3. Genialny patent z tym "sezonowym pokrowcem" na fotel! Stosunkowo niskim kosztem masz co kwartał nowy mebel w domu!! Świetny pomysł. A po gazetkę ustawię się w kolejce - taka porcja koloru to gwarancja uczty dla zmysłów :))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Sesja zapowiada się fantastycznie. Już nie mogę się doczekać, kiedy będę mogła podziwiać w gazecie. uwielbiam MM. Fotel w świątecznym ubranku wygląda fantastycznie!
    Pozdrawiam ciepło!
    Iza

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony ślad!

Copyright 2014 Gęsiego.
Designed by OddThemes