Louise Marysia

Louise Misha to marka, której ubrania podobają się wielu mamom - są ultra dziewczęce, proste, ale z cudnymi detalami. To, co w tym sezonie dodatkowo urzeka, to przepiękne kolory, chyba jeszcze ładniejsze niż w poprzednim sezonie (i takie "nasze", czyli intensywne). Nie potrafię ująć w słowa mojego zachwytu nad ciuszkami, które kupiłam Marysi, starałam się to oddać na zdjęciach:





Marysia ma na sobie sukienkę Louise Misha (AW15), rajstopki Bobo Choses (AW15) i baletki Citrouille et Compagnie.




Marysia ma na sobie sukienkę Louise Misha (AW15), rajstopki Next, sandałki i skarpetki Louise Misha (SS15), naszyjnik z jelonkiem Louise Misha (SS15)



Marysia ma na sobie kamizelkę Louise Misha (AW15) i sukienkę Bobo Choses (AW15).

Udostępnij post:

2 komentarze:

  1. Piękne kadry, obłędne kolory! Mnie do sukienek pozostaje tylko wzdychać, więc pozwól, że pozachwycam się Waszym wyborem i Modelką z Jej pięknym niebieskimi oczyma..... :) Achh.......

    PS
    Wiesz - mój Krzyś za parę lat dobrą partią będzie - oby! :)))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci za przemiłe słowa:)
      Ubieranie to jeden z przyjemniejszych aspektów posiadania córek, choć są też minusy (fochy! muchy w nosie!), a co do Krzysia, to kto wie, kto wie:))))

      Usuń

Dziękuję za pozostawiony ślad!

Copyright 2014 Gęsiego.
Designed by OddThemes