Kobiece zachcianki

Dla znawców kobiecych dusz nie jest nowością, że kobiety potrafią wiele zmienić pod jakiś jeden mały przedmiot. Przykładowo, schudnąć 20 kilo, bo wypatrzyły przepiękny kostium, który wymaga smukłej figury. Albo przemeblować cały salon, gdyż bez tego nowa, oczywiście o wiele ładniejsza niż stare, poducha nie miałabym gdzie dobrze się prezentować. Albo kupić nowy telefon za grube setki złotych, gdy stary jeszcze działa, tylko dlatego, że pojawił się w sprzedaży nieziemskiej urody futerał za kilkanaście złotych...

Ten ostatni przypadek pasuje troszkę do mnie. Co prawda jeszcze nie kupiłam iPhone'a, ale muszę przyznać, że od dłuższego czasu rozglądam się, gdyż urzekają mnie obudowy, które można do niego nabyć. I klnę w duchu, że producenci akcesoriów coraz mniej myślą o posiadaczach innych telefonów (ale żeby do Blackberry nic? A nic? Really?!). Obecnie mam przyjemną dla oka obudowę telefonu, ale mogę tylko pomarzyć o jej zmianie, gdyż dla mojego modelu i tak ciężko było ją zdobyć (setki stron przeszukanych na Ebay-u, w sklepach sieciowych ani jednej sztuki!).

A więc dopóki jeszcze nie zdecydowałam się na zakup nowego aparatu telefonicznego, wkleję sobie tutaj zajawkę tego, co obecnie najbardziej mi się podoba. Same świecidełka i ekstrawagancje (miało być blink blink i fancy, ale po polsku też można;), choć większość oszczędna w formie (niedawno widziałam obudowę o kształcie jednorożca, niestety nie udało mi się jej namierzyć - kupiłabym ją bez wahania, nawet nie mając odpowiedniego telefonu):


Na zdjęciach osłonki na iPhona z następujących sklepów: Accesorize (TUTAJ), Ban.do (TUTAJ) i H&M (TUTAJ).

Udostępnij post:

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Dziękuję za pozostawiony ślad!

Copyright 2014 Gęsiego.
Designed by OddThemes