Ulubione # 9

  1. Jak zobaczyłam te zdjęcie, to od razu pożałowałam, że nie przeznaczyłam jednych spodni do każdego malowania, które uskutecznialiśmy. Tyle kolorów mieliśmy w domu zanim zdecydowaliśmy się na biały, że spodnie wyglądałyby MEGA fajnie:) LINK
  2. Super kapcie! Dlaczego ja jeszcze takich nie mam?! LINK
  3. Chciałoby się umieścić na tym zdjęciu jakąś kobietę lub dziewczynkę, bo pewnie fryzura byłaby podobna (a efekt jeszcze lepszy!) LINK
  4. Pierwsze z serii bardzo pomysłowych zdjęć prezentujących modę dziecięcą LINK
  5. Drugie LINK
  6. Na jakiś czas zupełnie zapomniałam o oczekiwaniu na piątek, ale doceniam fajną grę słów LINK
  7. Ten tekst też doceniam:))) LINK
  8. Trzecie (cd. fajnych sesji z modą dziecięcą) LINK
  9. I czwarte - ostatnie. Moje ulubione! Zakochałam się w tym zdjęciu! LINK
  10. Na pierwszy rzut oka bardzo trudno zorientować się, że to jest łazienka. Ładna. Niby nowocześnie, ale tak jakoś "klasycznie" LINK
  11. Fajny pomysł. Ciekawa jestem, czy Marysia jest jeszcze na tyle mała by jej też się takie drzwi dla wróżek spodobały? LINK
  12. Chętnie pracowałabym w takim sklepie! LINK

Cotygodniowe ulubione. Czasem bez komentarza, czasem z (ale z linkiem zawsze - jeśli autor fotki ma stronę www, to link jest do tej strony).

Udostępnij post:

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Dziękuję za pozostawiony ślad!

Copyright 2014 Gęsiego.
Designed by OddThemes