Ulubione # 8


  1. Z tego zestawienia podoba mi się wiele rzeczy, ale chyba najbardziej podkolanówki (próbowałam je nabyć, ale bezskutecznie - wszędzie wyprzedane:( LINK
  2. Zadziwia mnie (pozytywnie oczywiście) ile jest kreatywnych ludzi na świecie i jakie cuda tworzą! LINK
  3. Chciałabym kiedyś sfotografować Marysię w równie piękny sposób. LINK
  4. I tego się trzymajmy:))) LINK
  5. Rozmarzyłam się. Po raz n-ty. Takie widoki sprawiają, że od razu buszuję po Gratka nieruchomości... LINK
  6. To jest drugi ciuszek Buho BCN, który uwielbiam. Nie kupiłam (bo nie znalazłam właściwego rozmiaru), ale choć powzdychać mogę LINK
  7. Nie jestem fanką Myszki Miki, ale takie buty na pewno bym kupiła! Marysi i sobie:))) LINK
  8. A ja ani tak, ani tak:))) ale od wczoraj chodzę na zajęcia TBC + brzuch, więc jeszcze tylko pół roku i będę boska;) LINK
  9. Jakby ktoś szukał dla mnie prezentu...:) LINK
  10. Super print! Wreszcie nie faceci, a my gapimy się;) LINK
  11. No niech ktoś pomaluje tak mosty w Warszawie! (tylko nie łazienkowski, bo on jakiś pechowy jest ostatnio) LINK
  12. Interesująca kuchnia, wymagająca sporo zachodu, ale interesująca LINK

Cotygodniowe ulubione. Czasem bez komentarza, czasem z (ale z linkiem zawsze - jeśli autor fotki ma stronę www, to link jest do tej strony).

Udostępnij post:

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Dziękuję za pozostawiony ślad!

Copyright 2014 Gęsiego.
Designed by OddThemes