Ulubione # 7


  1. Coś ostatnio bardzo mi się podobają meble przemalowane na taki mniej więcej odcień szarego. LINK
  2. Takie zestawienie (biel i czerń + drewno + odrobina złota) to chyba evergreen w urządzaniu łazienek. Klasyka, która się po prostu nie nudzi! LINK
  3. Boho podoba mi się od zawsze. Chyba w każdym wydaniu. LINK
  4. Nic tak nie kojarzy mi się z dzieciństwem jak wata cukrowa! No może jeszcze misie z kremem i oranżada. LINK
  5. Nie jestem zachłanna: połowę tych ciuszków poproszę:) LINK
  6. Taki neon mogłabym powiesić w przedpokoju. Codziennie na jego widok uśmiech sam by się pojawiał. LINK
  7. Sorbety są u mnie na drugim miejscu (po tradycyjnych lodach), ale te kolory (w TAKIM właśnie miksie) na pewno by mnie skusiły! LINK
  8. Świetne opakowanie! LINK
  9. Monotematyczne jestem jeśli chodzi o moje upodobania odnośnie kanap:))) LINK
  10. Makaroniki o takim kształcie? Łaaaaaaaaał! LINK
  11. Widzę tam nas:) LINK
  12. Fajna polska firma, fajne printy - nic tylko kupować, kupować! LINK

Cotygodniowe ulubione. Czasem bez komentarza, czasem z (ale z linkiem zawsze - jeśli autor fotki ma stronę www, to link jest do tej strony).

Udostępnij post:

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Dziękuję za pozostawiony ślad!

Copyright 2014 Gęsiego.
Designed by OddThemes