Księżycowo dla najmłodszych

Lubię kupować moim córkom ubrania, ale nie ma w tym nic niezwykłego, gdyż chyba każda matka to lubi (szczególnie jeśli ma córki!). Niezwykłe za to mogą być same ubrania (nie licząc córek oczywiście:))). Kupujemy ubrania w różnych miejscach: od sieciówek po marki niszowe. Dla młodszej córki rzadziej kupuję ubrania (sporo ich mamy po Marysi), a już ubranek marek niszowych w ogóle rzadko (dzieci w tym wieku zbyt szybko z nich wyrastają). Jednak gdy któraś z marek wypuści linię, która idealnie wpisuje się w moje aktualne upodobania, to nie mogę się oprzeć i choć 1-2 rzeczy muszę kupić (nawet jeśli nie jest to do końca racjonalne).
Na półkach w sklepie H&M (zarówno tych stacjonarnych, jak w i sklepie internetowym) króluje tej jesieni kolekcja Baby exlusive z motywami księżycowymi. Stonowane barwy i delikatne detale (np. złote drobne gwiazdki) to cechy charakterystyczne tej linii. Producent zachwala też ich wysoką jakość. Ta podwyższona (w porównaniu do pozostałych ubrań) jakość odbiła się też zapewne na cenach (które są wyższe niż normalnie w tej sieciówce).
Gdy tylko ujrzałam niektóre z rzeczy z tej linii - przepadłam... Małej Annie bardzo jest do twarzy w takich delikatnych kolorach, więc skusiłam się na dwie rzeczy (noooo dobra: trzy, bo jedna to dekoracja ścienna:). Przy okazji dołożyłam do nich (na razie wirtualnie) parę rzeczy, do których wzdycham od dawna i tak powstała pełna księżycowa kolekcja dla małych dziewczynek.

Parę produktów z linii Baby Exclusive:

Wszystkie produkty kampanii można obejrzeć TUTAJ (i oczywiście na półkach sklepowych:).

A tak wyglądają niektóre z tych rzeczy na żywo (na pierwszym zdjęciu po lewej, po prawej nabytki z innej linii dobrane do kompletu):


A tutaj kilka rzeczy (niektóre to prawdziwe dzieła sztuki!), które idealnie wpisują się w klimat księżycowy (dosłownie bądź nawiązując motywem czy detalem):
Girlanda z gwiazdkami, Lampa-gwiazda i różowe gwiazdy mobil - producent Numero 74, dostępne w Mofflo, Księżyc zawieszka i chmurka - producent Boramiri, księżyc dostępny m.in. w sklepie Kalaluszek, poduszka łabędź - producent Atsuyo et Akiko, dostępne m.in. w Orfeo design, prześcieradło - producent Aden+Anais, dostępne m.in. w sklepie Smallable, Quilt w gwiazdy - producent Ketiketa, dostępne m.in. w sklepie Smallable, Łabędź, królik i kocica - artystyczne lalki wykonane przez Alice Mary Lynch

Księżycowo jest też w łóżeczku Ani (więcej napisałam TUTAJ). Mam nadzieję, że już niedługo znajdę chwilę by coś z nabytymi dekoracjami zrobić.

Dla starszych też można sporo pięknych rzeczy w księżycowym klimacie kupić (jestem na etapie spisywania swoich typów:). Nie mogłam się oprzeć i musiałam sfotografować moje dwie ulubione rzeczy (sukienkę Talc i spódniczkę Emile et Ida):

Udostępnij post:

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Dziękuję za pozostawiony ślad!

Copyright 2014 Gęsiego.
Designed by OddThemes