Ulubione # 6



  1. Jedno z pierwszych zdjęć, które przypięłam na tablicę. Zauroczyły mnie kolory, ujęcie - wszystko! LINK
  2. Takie wzory sprawiają, że coraz bardziej chcę się nauczyć szydełkować. LINK
  3. Byłby z tego dobry plakat do sypialni:))) LINK
  4. Ciekawa jestem, czy gdzieś w Polsce ktoś miał tyle fantazji i odwagi by sięgnąć po różową farbę elewacyjną. LINK
  5. Przepiękny sweter wydziergany przez projektantkę Annę Marię Horner (moją ulubioną). LINK
  6. Cu-do! LINK
  7. Takie proste do zrobienia, a takie piękne. LINK
  8. Bajeczny tatuaż. Nie miałabym odwagi sprawić sobie podobnego w takim miejscu... LINK
  9. Mam takiego jelonka w wersji oryginalnej (brązowego) i planowałam podobny tuning, ale jakoś jeszcze się do tego nie zabrałam (trochę się boję, że go popsuję). LINK
  10. Pychotka! (i znów żałuję, że Maryśka by takiego nie tknęła) LINK
  11. Od dłuższego czasu "chodzi" za mną taka boazeria, ale niestety nie mamy odpowiedniej ściany by taką sobie sprawić:( LINK
  12. Takie zdjęcia zapierają dech w piersiach. Od razu czuć klimat tego miejsca i czasu i można sobie łatwo wyobrazić co mogłoby się znajdować poza kadrem. LINK
Cotygodniowe ulubione. Czasem bez komentarza, czasem z (ale z linkiem zawsze). Tym razem zdjęcia pochodzą z mojej tablicy na Pinterest zatytułowanej "Love".

Udostępnij post:

3 komentarze:

  1. Wspaniałości, zwłaszcza ta różowa elewacja ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy masz jakieś skojarzenia? :) Na Pintereście Małgosia wspominała, że coś jej to przypomina:)

      Usuń
    2. Masz na myśli moje domki? Nie ja zawsze marzyłam o takim domu z San Francisco, pomalowanym w krzykliwe kolorki ... może dlatego moje domki też tak wyglądały :)

      Usuń

Dziękuję za pozostawiony ślad!

Copyright 2014 Gęsiego.
Designed by OddThemes