Ulubione # 5



  1. Czy to już? Czy już rozpoczął się sezon na cynie i astry? Nie mogę się doczekać! LINK
  2. Pewnie niewiele osób w to uwierzy (oglądając choćby moją kuchnię), ale nie lubię kolorów neonowych. Lubię intensywne kolory, ale neonowe raczej nie. To zdjęcie przypadło mi jednak do gustu, choć sama nie założyłabym ani takich legginsów, ani szpilek. LINK
  3. Coś mnie urzekło w tej grafice. Prosty motyw, delikatne kolory. LINK
  4. TAKA Mama to jest dopiero moc! Zazdraszczam (pozytywnie:) LINK
  5. Piękne ujęcie, po prostu. LINK
  6. Lubię takie kontrasty. LINK
  7. Klimat nie do podrobienia. Mocne akcenty, ciepłe drewno, neony, nic więcej nie jest potrzebne. LINK
  8. Kostium dla mamy czy dla córki? LINK
  9. Jakoś chyba pod wpływem Ani rozczulam się nad takimi delikatnymi zabawkami. Jak nie ja! LINK
  10. I takie wnętrza też mi się podobają. Gdybym miała parę pokoi więcej, na pewno znalazło by się miejsce na taki klimat. LINK
  11. Lubię styl Teagan White, choć przeważnie używana przez nią kolorystyka nie jest w moim stylu. Ta grafika jest wyjątkiem - może powinnam ją nabyć? LINK
  12. Ten gramofon! Łaaaaaał LINK


Cotygodniowe ulubione. Czasem bez komentarza, czasem z (ale z linkiem zawsze - jeśli autor fotki ma stronę www, to link jest do tej strony).

Udostępnij post:

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Dziękuję za pozostawiony ślad!

Copyright 2014 Gęsiego.
Designed by OddThemes