Wakacjeeeee!

Co tu dużo mówić: od dziś oficjalnie są wakacje (ostatni dzień zerówki, apel, rozdanie dyplomów itp. to już odległa przeszłość), a jutro zaczynamy je praktycznie (nad jeziorem). Póki co, pakuję się:


Jakoś tym razem nie mam głębszych refleksji związanych z końcem zerówki. Większym przeżyciem dla nas wszystkich był jej pierwszy dzień. Mam wrażenie, że przejście z zerówki (w szkole) do pierwszej klasy (w tej samej szkole) jest dość płynne. Oczywiście w pierwszej klasie będzie całkiem inaczej, ale Pani ta sama, większość dzieci też, więc stresu nie ma. Trochę martwi mnie, że w klasie Marysi będzie 19 chłopaków i tylko 5 dziewczyn (liczba dziewczyn stopniała jeszcze bardziej i do tego jest nie do pary...), ale pomyślę o tym później:) Teraz trzeba się wyluzować i przygotować do wypoczynku.

Udostępnij post:

2 komentarze:

  1. U mojej córki jest odwrotnie.Tylko 5 chłopców w klasie, na 12 dziewczynek. Nie wiem czy to lepiej.Po dwóch latach okazuje się, że dziewczynki też potrafią nieźle rozrabiać;) Życzę udanego wypoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tak źle, i tak nie dobrze. Jednak umiar zawsze wygrywa. Z tego co Panie mówią o klasie córki, to dziewczynki są grzeczne, ale chłopaki-rozrabiaki czasem stanowią problem. W mojej klasie też było sporo rozrabiaków, a wyszłam na ludzi, więc może nie będzie tak źle;)

      Usuń

Dziękuję za pozostawiony ślad!

Copyright 2014 Gęsiego.
Designed by OddThemes