Ulubione #1

Zawsze chciałam na moim patchworkowym blogu zbierać co jakiś czas (np. co tydzień) ulubione "zalajkowane" fotki różnych rzeczy (wtedy głównie rzeczy szytych, gdyż pasja pochłaniała mnie bez reszty). Ale jakoś nigdy się nie złożyło... Czas nadrobić stracone kliknięcia:) Czasem bez komentarza czasem z (ale z linkiem zawsze - jeśli autor fotki ma stronę www, to link jest do tej strony), ulubione z IG:

  1. Śliczne torby z pięknych tkanin. Zresztą wszystko co szyje Amber zawsze mi się podoba. LINK
  2. Nie założyłabym sama takiego zestawu (na pewno nie przy obecnej figurze!), ale podoba mi się. Może wywoływać różne skojarzenia, ale jest piękny i już. LINK
  3. Proste, nowoczesne quilty w takich kolorach to mój typ numer jeden do naszego dużego pokoju (ehhh, gdybyśmy tylko mieli ścianę, na której można by cokolwiek powiesić...). LINK
  4. Po prostu ładna kuchnia (a ta podłoga... łaaaaa). LINK
  5. Inspiracja patchworkowa czy wnętrzarska? Sama nie wiem, ale te gwiazdy mają coś w sobie. LINK
  6. Podobną sofę chciałam kupić przez internet (turkusową). Gdyby nie mój mąż ("tak bez wypróbowania?"), to pewnie bym już na niej siedziała (głupota czy ułańska fantazja?), ale długo sobie na nią poczekam, bo showroom, gdzie sprzedają sofy w tym stylu jest w Sopocie... LINK
  7. Przydałoby się i na polskich ulicach widywać takie dzieła. LINK
  8. Zestaw dla młodszej córeczki. LINK
  9. Ilość słodyczy w sam raz dla mnie, choć pewnie dla większości Polaków za dużo koloru, kiczu i w ogóle wszystkiego:) LINK
  10. Zestaw dla starszej córeczki. LINK
  11. I coś dla mnie! (na stronie tej firmy jest mnóóóóstwo fajnych rzeczy). Znalezione TU, a kupić można TU
  12. Kartka z prostym, ale ważnym życzeniem. LINK

Udostępnij post:

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Dziękuję za pozostawiony ślad!

Copyright 2014 Gęsiego.
Designed by OddThemes