Ulubione # 2


1. Śliczne kocyki. Przydałby się nam taki jeden. Albo dwa. Bo trzy to byłaby już przesada;) fotka zrobiona przez Mutiny Kids, kocyki STĄD
2. Nie obraziłabym się, gdyby moja imienniczka narysowała w ten sposób mnie LINK
3. Like mother like daughter czy like daughter like mother? Nieważne! Ważne, że jest ładnie. Fotka zrobiona przez Mutiny Kidsrajstopy STĄD
4. Ta tapeta (ale w innym kolorze) była w ścisłym finale "tapet dla gugasa" (czyli do kącika dla Ani), ale moja Rodzinka mnie przegłosowała. U Colorful Sparkle zachwycają też dodatki - wszystko świetnie skomponowane. LINK
5. Trend ombre w nieco innym wydaniu. Fajne spodnie na lato. LINK
6. W takim mieszkaniu mogłabym zamieszkać od zaraz. Przepiękne sztukaterie, a ta lampa? Majstersztyk. Zresztą wszystko mi się tam podoba. LINK
7. A może by tak spróbować screenprintów? LINK
8. Do takiej właśnie kanapy wzdycham. Kolor idealny. Kształt też. Pewnie cena nie, ale popatrzeć można:) LINK
9. Szydełkowe cudo w genialnej aranżacji. LINK
10. Zupełnie inny klimat niż w tym spod nr 6, ale też "mój". I te szkło na kominku - takie właśnie chciałam mieć u siebie, ale mąż kupił za duży tv i nic się nie mieści:/ LINK
11. Jak widzę takie cudeńka, to chciałabym się nauczyć szydełkować. LINK
12. Nic więcej nie trzeba dodawać:) Znalezione TUTAJ.

Cotygodniowe ulubione. Czasem bez komentarza, czasem z (ale z linkiem zawsze - jeśli autor fotki ma stronę www, to link jest do tej strony).

Udostępnij post:

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Dziękuję za pozostawiony ślad!

Copyright 2014 Gęsiego.
Designed by OddThemes