Po co, dlaczego, w jakim celu?

To nie jest mój pierwszy blog. Od 2012 roku prowadzę nieprzerwanie i całkiem systematycznie jeden taki, na którym zamieszczam zdjęcia moich prac patchworkowych. Niedawno po raz drugi zostałam matką i pojawiła się (dojrzała we mnie?) potrzeba stworzenia miejsca, w którym mogę zamieścić moje luźne przemyślenia na różne tematy, m.in. związane z macierzyństwem, wystrojem wnętrz; przestrzeń dla zdjęć moich córeczek, a także rzeczy, do których wzdycham. Takie mydło i powidło (popularnie nazywane lifestyle-em), które nie za bardzo pasuje do bloga o mojej pasji. Czas pokaże czy i co z tego wyjdzie:)

A ponieważ według niepisanej reguły blogowania każdy post powinien mieć zdjęcie, fotka mojej osoby powinna do pierwszego posta pasować (już dość stara, bo marcowa, z 36-tego tygodnia ciąży).

PS. Nazwa bloga nawiązuje do nazwiska, które moja mała rodzinka ma po mężu:)
PS. Na początek wrzucam wszystkie posty z bloga, który założyłam przed remontem naszego M i który miał być pamiętnikiem z remontu. Niestety podczas remontu byliśmy tak zajęci, że nie dałam rady go prowadzić. Od dawna chciałam chociaż porównać co nam się udało, a co nie, ale ponieważ chcę prowadzić blog o tematyce mieszanej, bez sensu byłoby mnożyć byty...

Udostępnij post:

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Dziękuję za pozostawiony ślad!

Copyright 2014 Gęsiego.
Designed by OddThemes