Lista prezentowa # 1 - książki

Niedługo będą 7 urodziny Marysi (na które Marysia zaprasza gości już chyba od lutego), więc zaczną się pytania, co jej kupić. W tym roku by ułatwić zadanie gościom (i chyba przede wszystkim sobie:), postanowiłam stworzyć listę prezentową.
Moim zdaniem, dzieciom lepiej jest dawać kilka małych przedmiotów niż jeden wielki prezent. Radość jest wtedy większa i wielokrotna:))) Listę prezentową skonstruuję więc tak by można było z niej wybrać jedną, dwie lub więcej pozycji (w zależności od upodobań obdarowującego), które złożą się na końcowy prezent.
Dziś część pierwsza - książki.


  1. Różowe życie, Amanda Eriksson;
  2. Tajemnicza szafa, Dariusz Rekosz; 
  3. O Melanii, Melchiorze i Panu Przypadku, Roksana Jędrzejewska-Wróbel;
  4. Krasnoludek, Bohdan Butenko (albo jakaś inna książka Butenki);
  5. Dzieci doktora Motyla, Wojciech Mikołuszko;
  6. Basia i taniec, Zofia Stanecka, Marianna Oklejak;
  7. Król i mgła, Maria Ewa Letki;
  8. Wścibscy, Dorota Gellner;
  9. Wstydliwa historia majtek, Iwona Wierzba;
  10. Elementarz współczesny;
  11. Tyranozaur i Traktorzystki, Tina Oziewicz;
  12. Cukrowe miasteczko, Danuta Gellnerowa;
  13. Julka Kulka, Fioletka i ja, Rafał Witek;
  14. W czepku urodzone, Dorota Gellner.

I jeszcze kilka książek dla Ani, które znalazłam przy okazji poszukiwań pozycji dla Marysi (to jest taki zaczątek listy "na przyszłość"):

Udostępnij post:

4 komentarze:

  1. Ja mogę polecić dla Ani Księgę Dźwięków, mój 11 miesięczny Staś ją uwielbia ;) Na bloga będę zaglądać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za polecenie fajnej książeczki! Muszę ją dodać do listy:)
      PS. Ja będę zaglądać do Ciebie:) (przymierzam się właśnie do szycia ubranek z dzianin, a na Twoim blogu znalazłam baaardzo przydatne informacje!).

      Usuń
  2. Fajny pomysł z taką listą. Ja polecam dla starszej córeczki książeczki autorstwa Grzegorza Kasdepke, a dla malutkiej Ani... mamusia może uszyć kolorową książeczkę z różnych tkanin i aplikacji ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dodajemy do listy:) (dziękuję za namiar!)
      A co do szytej książeczki, to Ania będzie musiała na nią jeszcze trochę poczekać (nie daje mi szyć:).

      Usuń

Dziękuję za pozostawiony ślad!

Copyright 2014 Gęsiego.
Designed by OddThemes