Kolorowa kuchnia - producenci

Intensywne kolory to moja wielka miłość (wystaczy jedno spojrzenie na moje prace i nie ma się już co do tego wątpliwości:). Niestety jeśli chodzi o wystrój wnętrz, trzeba się uzbroić w cierpliwość i spędzić na poszukiwaniach sporo czasu by znaleźć coś bardzo kolorowego. Większość producentów (a co z tym związane, również i sklepów internetowych) hołduje stylowi skandynawskiemu i shabby chic. Kolor pojawia się najczęściej w wersjach pastelowych. Czasami można natknąć się na intensywne barwy, ale najczęściej chodzi o akcesoria jednobarwne, bez ciekawych wzorów (rządzi geometria).

Postanowiłam więc spisać moją listę faworytów (a nóż-widelec, ktoś będzie miał podobny problem i wymienimy się doświadczeniami:). Na początek rzeczy głównie kuchenne. Mam nadzieję, że internetowe poszukiwania pozwolą mi odkryć nowe firmy produkujące kolorowe rzeczy.

Moim pierwszym odkryciem (dalekim jednak od wymarzonej stylistyki) jest niemiecka firma Koziol. Mnóstwo akcesoriów, kolorowych, ale niestety najczęściej jednobarwnych. Ale to nie przeszkadza mi w wielbieniu niektórych z nich (głównie koszyków, które m.in. stanowią ozdobę mojej szafy do szycia).



Numero uno na mojej liście jest (oczywiście:) Rice. Ich oferta jest bogata, a mnóstwo rzeczy dostępnych również w Polsce.
Katalogi Rice dostępne są TUTAJ.


Ciekawą ofertę ma też Pip Studio, z ich porcelany herbata smakuje jakoś lepiej:) Moim zdaniem wadą oferty kuchennej Pip Studio jest ograniczona - w porównaniu np. do tapet - paleta kolorystyczna. Ale nawet fakt, że nie zaleca się mycia porcelany z Pip Studio w zmywarce nie zniechęca mnie do jej uwielbiania:)))

Pip Studio jest dostępne w polskich sklepach internetowych, dość często pojawia się też na Westwing (mieli kiedyś atrakcyjną ofertę na pościel, która zniknęła ekspresowo). W razie braku jakiegoś produktu u nas, można nabyć go bezpośrednio ze strony Pip Studio TUTAJ (od niedawna tapety też wysyłają za granicę).


W ubiegłym roku natknęłam się na Ginger - azjatycką firmę, produkująca m.in. melaminową zastawę. Bajkową! (w pierwszym momencie miałam wrażenie, że mam do czynienia z jakąś azjatycką wersją Rice.dk)

(taki zestaw chcę nabyć:)


Poza wyposażeniem kuchennych półek, można znaleźć u tego producenta również inne akcesoria do domu, np. poduszki, pufy itp.

Pełna oferta jest dostępna TUTAJ (katalogi).


Całkiem niedawno moją uwagę przykuły melaminowe talerze produkowane przez firmę Petit Jour. Większość oferowanych przez nich wzorów jest typowo dziecięca (bohaterowie z bajek), ale znalazłam u nich coś dla siebie (póki co, szukam sklepu on-line, w którym mogłabym kupić cały komplet):

I na razie to koniec bajkowych adresów...

Udostępnij post:

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Dziękuję za pozostawiony ślad!

Copyright 2014 Gęsiego.
Designed by OddThemes