Kartka z pamiętnika

Marysia dużo rysuje. Nie trzeba jej do tego nawet zachęcać. Wraca z zerówki, wyciąga swoje przybory i kartka za kartką zapełnia się jej kolorowym światem. Ostatnio zaczęła uwieczniać w zamykanym na kluczyk zeszycie bieżące wydarzenia. Czasem za pomocą rysunku, czasem skrobnie jakieś zdanie (jeszcze z błędami, ale ma na to czas - nauka pisania dopiero przed nią). Podsunęłam jej pomysł by dopisywała datę przy każdym rysunku. Chyba można to nazwać pamiętnikiem? Może i bardzo chaotycznym, gdyż strony do zarysowania/zapisania wybiera losowo, ale i tak cechy pamiętnika są zachowane. Zobaczymy, czy ten zwyczaj rozwinie się, czy też jak niektóre wcześniejsze zwyczaje, ustąpi miejsca nowym.

Poniedziałkowa kartka:

Pani Doktor u której Ania miała wizytę, przekazała dwie naklejki dla Marysi, 
a Marysia podzieliła je dla siebie i dla siostry:)

Przy okazji umieściłam w kadrze jej kartę wydaną przez Polski Związek Judo, gdyż w Dzień Ojca był egzamin i Marysia zamieniła "szmatę" na biały pas. Egzamin ponoć nie był taki trudny, ale jak go porównam do swojego, to nie mam wątpliwości, że zasłużyła na biały pas! (na egzaminie marysiowym były te same elementy jak na moim, który zdawałam jako dorosła dziewczyna: pady, podstawowe rzuty i trzymania). Cieszę się bardzo, że Marysi uwielbia judo, bo te zajęcia są super rozwiązaniem dla nas (odbywają się w godzinach szkolnych, na sali gimnastycznej - nie trzeba nigdzie biegać, wozić na drugi koniec miasta, a po szkole jest czas na rodzinny spacer, rysowanie i parę bajek).

W kadrze są też nasze (tak, nasze:) ulubione długopisy (kawaii? love!). Tłem jest bieżnik w mój ulubiony wzór Pip Studio (wykupiłam chyba wszystko co możliwe z tym wzorem, nawet pościel dla szanownego małżonka:))).

Udostępnij post:

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Dziękuję za pozostawiony ślad!

Copyright 2014 Gęsiego.
Designed by OddThemes