Córki Córcie Córeczki

W ciąży z Anią miałam sporo czasu na wszystko (wymusiły to względy medyczne) i wiele godzin spędziłam przeglądając (i czasem czytając) blogi prowadzone przez matki, głównie fotograficzne. Rzadko bywam zazdrosna, ale w tamtym czasie dość często żałowałam, że nie mam takich umiejętności by robić moim córkom piękne zdjęcia (a teraz jakoś brakuje czasu by się podszkolić choć trochę).
Nie znam nawet podstaw fotografowania, więc jeśli jakieś zdjęcie jest znośne, to głównie kwestia szczęścia (czasem mąż ustawi parametry jak trzeba). Oczywiście moje zdjęcia nie są też okropne, ale brakuje im jednak sporo pod względem technicznym. Mimo to staram się uwieczniać chwile, niekoniecznie te przełomowe (wtedy zdjęcia najczęściej - jak na złość - nie wychodzą), głównie po prostu codzienność. Zdarzało się, że męczyłam moją starszą córkę Marysię by trochę "popozowała", ale z setek zdjęć najczęściej parę wychodziło jakoś. Poniżej "best of Marysia", czyli zdjęcia, które najbardziej mi się podobają, z różnych względów (w kolejności mniej więcej chronologicznej). Ania jeszcze będzie musiała poczekać na taki secik (dotychczasowe zdjęcia Ani to totalna klapa).
Mam nadzieję, że jak moje córki podrosną, to nie będą żałowały, że z matki taki marny fotograf był (ja uwielbiałam zdjęcia robione przez mojego Tatę, są po prostu przepiękne!).











 









   




Udostępnij post:

4 komentarze:

  1. najbardziej podoba mi się zdjęcie drugie i ostatnie. A w ogóle to super sprawa taki blog z komentarzami na bieżąco. Dziewczyny będą miały co czytać jak podrosną. Wspaniale, że znajdujesz na to czas. Gratuluję nie jednego talentu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!

      Czasu mam właśnie w sam raz jak na taki blog. Jest go za mało na szycie, bo Ania śpi często, ale krótko (a ja lubię wiedzieć, że mam min. 2 godziny, nie lubię szyć na raty), ale podczas tych chwil bez niej, mogę skrobnąć parę słów. Jak się nie uda dokończyć podczas jednej drzemki, to kończę podczas następnej.

      Usuń
  2. Ależ one są śliczne :) I jak pięknie zawsze ubrane :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) aż się przyjrzałam fotkom pod tym kątem i zauważyłam coś innego: że najczęściej ubrane są na różowo:)))

      Usuń

Dziękuję za pozostawiony ślad!

Copyright 2014 Gęsiego.
Designed by OddThemes